

Ȋn anul 2013, FORCE 1 a lansat serviciile de transport de valori, prin preluarea de la grupul PROSEGUR Spania a diviziei de transport de valori din România.
Astăzi serviciul este operațional la nivel național, având puncte de lucru în principalele oraşe ale țării.
La solicitarea clienților noştri, am hotărât să investim în crearea primului centru de procesare a numerarului;
Astfel, la finalul anului 2016, am inaugurat cel mai nou centru de procesare a numerarului din România, dotat cu soluții hardware, software şi de securitate de ultimă generație, ce limitează la maximum interacțiunea factorului uman în procesele desfăşurate, reducând semnificativ riscurile asociate;
SMART – este conceptul modular ce a stat la baza proiectului, această abordare permițând extinderea într-un timp scurt a capacităților de procesare;
Acest centru de procesare a numerarului respectă cele mai înalte standarde de securitate, fiind auditat şi avizat de către autorități şi de către parteneri externi ce operează la nivel mondial (LOOMIS INTENATIONAL & BRINK’S)
Avantajele FORCE 1
- Aplicația FORCE 1 Cash se adresează atât clienților bancari cât şi celor nebancari;
- Platforma online de inițializare, aprobare şi monitorizare a comenzilor extrem de uşor de utilizat;
- Raportare online, personalizată în funcție de cerințele fiecărui client, disponibilă în timp real;
- Posibilitatea debitării automate a conturilor la momentul preluării numerarului şi emiterea de rapoarte personalizate;
- Accesul clienților la monitorizarea în timp real a tuturor proceselor: preluare valori, transport, procesare, depozitare, remitere;
- Poliță de asigurare în valoare de 5.000.000 euro/ blindată/ transport;
- Poliță de asigurare pentru depozitare valori de 2.000.000 euro;
- Plafoanele valorilor asigurate în timpul transportului, procesării şi depozitării sunt flexibile şi ne permit optimizarea permanentă a costurilor;
- Posibilitatea utilizării independente sau integrate a aplicațiilor FORCE 1 Cash;
- Trasabilitate şi transparență pentru toate procesele şi activitățile;
- Flexibilitate la solicitările clienților pentru rezolvarea diverselor situații apărute (majorarea/ diminuarea numărului de colectări/ remiteri, etc.);
- Mod de lucru strict controlat şi procedurat;
- Mediu de lucru strict monitorizat;
- Dispecerat modern, dotat cu aplicații specializate, de urmărire și monitorizare a vehiculelor de transport valori în timp real, 24/24;
- Personal calificat, avizat şi instruit permanent;
- Manager de cont alocat fiecărui Beneficiar, pentru o bună comunicare şi soluționare promptă a tuturor solicitărilor.
VALORILE NOASTRE
- Orientare catre client
- Munca in echipa
- Integritate si incredere
- Initiativa si deschidere
MISIUNEA NOASTRA
ZERO INCIDENTE!